گرت بيل: در رئال، رونالدو رئيس است
 
Real Madrid
سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 1:21 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

گرت بيل: در رئال، رونالدو رئيس است

گرت بيل، خريد جديد رئال مادريد، در مراسم معارفه اش، پيوستن به اين باشگاه را تعبير يک رويا دانست.

 


 

 بعد از کش و قوس هاي فراوان، سرانجام تاتنهام با انتقال گرت بيل به رئال موافقت کرد تا اين بازيکن با انتقالي 100 ميليون يورويي، به گران ترين بازيکن تاريخ فوتبال تبديل شود.

به گزارش گل، بيل به خبرنگاران گفت:" پيوستن به رئال، براي من تعبير يک رويا بود. اميدوارم که بتوانم به تيم کمک کنم تا بتواند اين فصل براي دهمين بار قهرمان اروپا شود."

او همچنين به ستايش از کريس رونالدو پرداخت و گفت:" به نظر من، رونالدو بهترين بازيکن دنياست. حضور او، نقش مهمي در تصميم من براي پيوستن به رئال داشت. بازي کردن در کنار او يک افتخار است.

 زدن پنالتي ها و ضربات آزاد؟ در رئال، رونالدو رئيس است. بايد ببينيم او چه مي گويد.

نيازي نيست که من به رونالدو کمک کنم تا بهترين بازيکن دنيا شود، او قبلا اين را نشان داده است."

بيل همچنين در مورد مبلغ هنگفتي که رئال براي به خدمت گرفتنش پرداخت صحبت کرد و گفت:" مبلغ انتقال چيزي نيست که روي من تاثير بگذارد. اين چيزي بين رئال و تاتنهام است. تنها اگر بخواهم به آن فکر کنم، به من فشار خواهد آورد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 941
بازدید کل : 220096
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس